O nas

ADAKSO NIERUCHOMOŚCI to młoda, energiczna oraz dynamicznie rozwijająca się firma, której podstawowym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług na rynku nieruchomości. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z klientami indywidualnymi a także z podmiotami gospodarczymi. Nasza firma jest blisko klientów, ich potrzeb i oczekiwań. Cechuje nas profesjonalizm podejmowanych działań, gwarantujemy rzetelność, kompetencję oraz przejrzyste zasady współpracy. Działamy w oparciu o licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 21460, zarządcy nieruchomości nr 17757, obowiązujące przepisy prawa i standardy zawodowe. Kierujemy się zasadami etyki zawodowej – czynności wykonujemy ze szczególną starannością właściwą dla ich zawodowego charakteru. Posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, skrupulatnie przestrzegamy zasady ochrony danych osobowych i interesów osób na rzecz których działamy. Wszelkie informacje pozyskane podczas wykonywania czynności zawodowych pozostają tajemnicą firmy. Działamy  na rzecz klientów na podstawie umowy pośrednictwa, w której określony jest zakres czynności i wynagrodzenie ustalane indywidualnie. Nie pobieramy opłat wstępnych przy podpisaniu umowy pośrednictwa i oględzinach nieruchomości. Zapewniamy kompleksową pomoc na każdym etapie przebiegu i realizacji transakcji. Gwarantujemy indywidualne podejście do każdej sprawy. W naszych działaniach wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Jesteśmy godni zaufania. Cechuje nas uczciwość i profesjonalnym, kompetentnie wywiązujemy się z podjętych zobowiązań.


MARZENA MAKARUK – właściciel biura

Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego, ukończyłam również studia podyplomowe z wyceny i gospodarki nieruchomościami. Od 2009 r jestem licencjonowanym zarządcą, posiadam także licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami. Jestem Członkiem Bielsko-Częstochowsko-Katowickiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Znajduję się na ostatnim etapie starań o nadanie uprawnień zawodowych z zakresu wyceny nieruchomości. Z rynkiem nieruchomości jestem związana od 2006 r. Wieloletnie kształcenie oraz doświadczenie zawodowe dało mi solidne przygotowanie merytoryczne oraz  dobrą znajomość rynku nieruchomości. Stale podnoszę kwalifikacje zawodowe poprzez regularne uczestnictwo w ustawicznym kształceniu. Posiadaną wiedzę i umiejętności wykorzystuję podczas pracy, umożliwiając naszym klientom wyniesienie oczekiwanych korzyści z zawartej transakcji obrotu nieruchomościami. Zapewniam pełen profesjonalizm i najwyższy standard świadczonych usług. Dokładam wszelkich starań aby poznać i zrozumieć potrzeby i cele naszych klientów.

Notatnik